Fredagen den 13e..

Det har datumen skrammer mig mer och mer..Kanns dessutom som att det alltid ar fredagen den 13e, eller iaf oftare an forut..

Hade examen i mitt svaraste amne hittills idag..Men allt pluggande lonade sig nog for godkant borde jag ha fixat..:)

Skon kansla i kroppen..Blri inte samre av att det ar 20 grader har och jag gick i troja till skolan!!






Ska tillbaka till skolan om nan timme..Maste leta efter saker till projektet i biblan..Vil sola lite pa torget sen ocksa..Njuta av var, helg och Barcelona.

Vi hors sen

Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter underbart med 20 grader i härliga Barcelona, skulle gärna vara där. Grattis till ännu en avklarad tenta!

Mamma

2009-03-13 @ 15:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback