Eskort?

Nan okand la till mig pa msn for ett tag sedan och idag tog han ton for forsta gangen..Pa spanska..Men blir roliager om jag oversatter sa att alla hanger med...:

Han: Heej..
Jag: Hejhej!
Han: Hur ar det?
Jag: Jo bra..sjalv da?
Han: Det ar bra..
Jag: Vem ar du?
Han: Ron
Jag: Jaha..Kanner vi varann eller?
Han: Jag vet inte, jag udnradet ocksa det..
Jag: Men det var val du som la till mig..Vart hitta du min msn?
Han: Jag vet inte..Jag minns inte..
Jag: Ok hejda.
Han: A men du..Bor du i Barcelona eller?
Jag: Ja.. Du med eller?
Han: Ja.. Letar du lagenhet?
Jag: Nej..
Han: Gar du pa salsakurserna?
Jag: Nej..
Han: Bor du nara Barceloneta?
Jag: Nej.
Han: Ar du eskort da?
Jag: Hahahah NEJ?!

Sen blocka jag honom, konstaterar annu en gang att det finns konstiga manniskor!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback