En gladare manniska..

Ja det ar jag verkligen. Prov, redovisning och inlamning -klart.

Provet var ganska klurigt mest med tanke pa att det inte fanns sa mycket tid att plugga till det. Redovisningen gick bra men det var lite synd att en annan grupp hade precis samma amne som oss. Inlamningen vet jag val inte an, men jag kanner mig ratt nojd med det jag skrev iallafall.

Efterat stannade vi kvar en stund i bunkern och pratade om projektet. Fördelade lite saker emellan oss och sedan sprang jag hem. Jag doooog nastan av hunger, hade inte atit ngt sedan atta imorse. Val hemma blev det lite svart..For jag hade glomt att ta ut min matlada fran frysen.. Sa det blev yogurt och mackor istallet.

Nu blir det stan och en efterlangtad vaffla med mycket kolasas och glasssss! 

Kommentarer
Postat av: Luis Z

Bra jobbat Sara = )

Postat av: Luis Z

Bra jobbat Sara = )

2009-03-27 @ 20:09:51
URL: http://www.mesqueunblog-luppe.blogspot.com
Postat av: Mamma

Skönt att ha det gjort. Och snart får du påsklov...

Kram Kram // Mamma

2009-03-27 @ 22:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback