En duktig en..

Klockan ringde halv tio. Jag tryckte INTE pa snooze utan gick upp pa e gang..Det ar mycket battre,,Okey, lite plagsamt men nar jag val ar uppe sa blir jag pigg ganska snabbt.

Sa nu har jag plotsligt en halvtimma att bara fordriva..Ater frukost i lugn och ro. Nu galler det bara att forsta att det ar vart att inte snooza mer!!

GRATTIS TILL MIN LILLA EMMSI IDAG!!!  Emma ar min partner in crime! Nu blir hon lika gammal som angestfyllda Miss Paulsson. Froken Snickars har bestamt sagt att hon inte kommer ha ngn angest alls. Sa vi far val se=)







Nu ska jag fortsatta min morgon i lugn takt och sedan promenera mot borsen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahhahaa Tack! Men vilken fin bild du hittade.. Men gud så kort hår ja hade när vi åkte ner.. Nu hänger det ju å dinglar lite längre ner... SNART KOMMER SOLEN IGEN!!! Då kan vi lägga oss i marinan och plugga... ;) Va prat om stranden ihelgen... Hua mej, lite kallt för det va... Fast ja tror inte att de menade avklädda.. ahhahaa ses sen!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback