Dumma yxskaft..

Ibland forvanas jag over mig sjalv. Vissa ganger over min klippskhet..Men andra ganger over min dumhet.

Igar bokade jag flygbiljett.. Nar jag sag att man kunde spara 300 kronor pa att inte checka in ngn vaska utan bara ha hadbagage nappade jag direkt. Jag matte min vaska och den stamde in pa matten..Klickade i den rutan och det var langesen jag kande mig sa nojd over ett kap. Var nojd manga timmar.

Ems och jag mots pa msn vid attasnaret. En uttrakad konversation som forvandlades lite..

Vad gor du?
Inget,har inget att plugga pa...
Nehepp man kanske skulle supa till det
Jag kan ta med cavan fran i fredags?
Haha ar du allrvarlig eller?
Ja
Da kor vi,lite cava pa mandagen, emsipemsi
Kan va gott
Du e go du
Vill du lr?
Ja men nar borjar du imron? Ingen fiesta liksom..LIGHT.Muppigt om min companero de piso kmr hem, jag sa att jag har pluggkvall o sa sitter ja har med glaset liksom..
Men vi gommer oss om han kommer. Grupparbete...
Komsi emsi, men jag har turban pa huvudet som sagt.
Ska vi? sa kommer jag
Ja!!
Jag kommer.
Vada nice..
10 min
Ta med cava jag har bara juice
Ja, jag tar med..
Gott..

Vi sippade lite cava och DJade vid youtube..Nu har vi varsta latlistan med GES, Bsb, Spicegirls, Tomas Ledin,Roxette etc...Vid tolv korde jag ut Emma da jag kande att min dygnsrytm holl pa att rubbas. Dok ner i sangen och soooov.

Och till saken.. Jag berattade fornojt om hur jag hade sparat in 300 kronor genom att bara boka resa med handbagage..Ems undrar genast hur jag har tankt, vart jag ska forvara harspary, parfym, foundation..Ja allt. Jag insag genast allvaret och blev svettig. AAAAAAHHHH forvaningen over min dumhet var STOR!!  25 ml..Det gar inte. Men gort ar gjort..Ska packa ner min parfym som lyckligt nog innhealler 25 ml..Sen far jag val lana resten av mamseloo.

Undrar hur det ska ga med 10 kilo ocksa.. Men sist nar jag var hemma hade jag ju med en full resvaska, jag anvande kanske tre plagg.. Sa det ska nog ga.

Forvanar mig ocksa ganska mycket att jag ville spara in pengar..Speciellt nar det inte ens var mina egna pengar! Ar det aldern eller influenser fran papsen tro;)

Nog om det. Nu ska jag resa med mitt lilla handbagage -utan vatska.

Nu ska jag plugga lite.Sedan vill jag ut och glida i soooolen.

Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback