Du kan kalla mig Igelstrom..

Efter manga om och men kom jag ivag.

OJ sager jag bara..Det var det flashigaste gymmet jag sett..Var nog vart de 800 man betalar i manaden,.Kanske.? Nejnje, oroa er inte, jag har inte kopt kort dar, hade bara en fribiljett.

Gled in och simmade tjugo minuter och relaxade i tio min. Ahhh vad skont det var. Mina ben har inte rort pa sig pa lange och jag kanner redan nu att jag kmr ha traningsverk imorn.

Det enda negativa var att man var tvungen att ha badmossa pa sig i bassangen och i yakutzin..Jag skuttade ju ner utan sa badvakten borja hojta pa mig..Jag fattade ingenting..Men sa kastade han en mossa till mej..Sag ut som en liten snigel dar jag simmade omrking.

Nu kommer snart min ems. Jag har lockat henne med choklad och rosévin. Sedan blir dte fodelsedagsfest"!

NU DUSCH,

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback