Ding..

ding ding dong. Gunter och dingdong-song har varit en het hit under helgen som var. Vilken bild alla har av Sverige nu. Han ar jattekand, jaaa! Han ar det!!

Har varit pa Lidl och handlat. Till min besvikelse hittade jag inte mitt brod, vilken shiitt tankte jag.

Men sa sag jag brodet pa en san dat leveransvagn och borjade pilla fram det (saklart ska det ligga underst). Plostligt hor jag ett pipigt men upprort QUE HACES???( Vad gor du?) bakom min rygg.  Ehhh. Estoy sacando el pan marron (jag haller pa och tar ut det bruna brodet). Hon stirrade lite och sa annu mer hotfullt Pero no trabajas aqui verdad?! (Men du jobbar ju inte har, eller hur?). Jag hann tanka ut en massa elaka och bitcha svar under ngra sekunder men det som kom ur mig var No, pero querria el pan, solo hay aqui en lidl (Men jag ville ha brodet, det finns bara har pa lidl). Da svangde hon totalt, hon vlev makta stolt over det Lidlberom jag hade givit henne. Sa hon for ner pa kna och drog ut en brodpase, prismarkte den och la den i min korg.

Det var historien om det bruna brodet det=)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback