Den lilla luringen..

Rafael Sambola bombar oss med mail och bifogar kompendium pa flera hundra sidor sahar tva dagar innan tentan. Kanns inte okey med tanke pa att jag har fullt upp med det som redan finns! Ska inte ens oppna de dar dokumenten for da kommer jag ga av pa mitten av en panikattack..Hoppas han bara vill skrammas lite och verkligen inte tanker gora en monstertenta av allt det dar ocksa.

Kom ivag tillslut igar..Vid nio..En timma senare an utsatt tid..Vi at pizza med barb.sas, tittade lite pa Real Madrid-Liverpool, jag at upp de godaste kakorna ever fran argentina (chokladkakor med dulcedeleche emellan..ahhhh) och pluggade foretagsvardering. Hemma strax efter tolv och somnade som en stooock..

Idag var vi pa borsen i Barcelona. Forsov mig inte idag, for vi borjade inte forann elva. Mottes upp utanfor och alla var mer finkladda an vanligt. Gick in och dte var ungefar som jag hade forvantat mig..Massa tvskarmar som visar utbud, efterfragan, priser och grafer.. Men ngt som forvanade migh var att det var sa lugnt. Jag forvantade mig mer stressade och skrikande manniskor men det var inte alls sa.. Det verkade vara en riktigt trivsam miljo! Fanns en cafeteria ocksa, men aven dar fanns monitorer sa att man inte missar ngn viktig nyhet under fikapausen. Besoket var dock sluter efter lite mer an en timma..Lite for kort men annars var det ett ett roligt foretagsbesok. Borsen tar ledningen over FC Barcelona dar vi var pa besok under forra terminen.

Gick hem..Kollade in i badrummet om tvatten hangde kbvar..Och det gjrode den..Det har hangt samma tvatt pa linan i tva veckor..Jag har inte tvattat pa tva veckor..Nu slangde jag iaf in en maskin iallafall..Far val lagga det a tork i mitt rum eller ngt..Kanns inte sa okey att borja plocka ner hans kalsonger..

Nu ska jag plugga!

Ikvall blir det middag pa mexikansk restaurang for att fira froken Snickars stora dag :) Jag ar suuugen pa nachos och ost..MMMM.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback