Brrrr..

Usch vad kallt det ar ute! Soligt idag, men kall luft och sa blaser det sa mycket sa jag vet inte vad. Idag pa balkongen holl jag pa att blasa bort tillochmed (egentligen snubblade jag i klackisarna) och det var nog en rolig syn for manga haha.

Idag hade vi prov och redovisningar - allt gick bra sa jag kanner mej sa nojd sa. Nu ar den har kursen slut..Lite ledsamt tycker jag..Och inte ska vi ha den har lararinnan ngt mer i var heller, tråkigt.

FREDAG! Jag njuter..Fast jag fryser.. Vi fick sluta efter redovisningarna sa ar hemma tva timmar tidigare an vanligt..

Idag ska jag fixa lite saker..Och lasa en del sa att jag kan ga ut med gott samvete ikvall, ar namligen fodelsedagsfest for en klasskompis.Tjugosex blir han..Kunde verkligen inte tro det, han ser natsna yngre ut an mig!! Eller nja... Har ju fatt en hint om att jag ser ut som 17 eller yngre for en tid sen. HAHAHA. De skulle bara veta..Har star jag och nojar for att det snart vankas barnafodande och pensionssparande ojojojooj.

Kanske blir en liten tur pa stan ocksa..Maste ha nagellacksremover..Har gatt med avskalat nagellack hela veckan, tur det nastan ar genomskinligt..Men iallafall..

En sak jag inte gillar ar harinpackning..Man ska gora en gang i veckan har jag hort,..Jag gor det kanske en gang i manaden.Igar gjorde jag det, och idag ser jag ut som att jag inte har tvattat haret pa en vecka. Helt platt och sa ser jag nastan brunharig ut ocksa. Jag tar bara i topparna och har testat bade dyra och billiga..Men det blir inge bra i mitt har!

Nu ska jag ata chilconcarne.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback