Antligen..

klar med det individuella arbete och nojd kanner jag mig ocksa.

Mitt tangentbord har borjat krangla. Y och 6 ar svara att skirva..Tror det har ramlat ner brod eller kaksmulor under tangenterna..Hur far man upp sant skrap? Skulle vilja lamna in datorn pa rengoring ocksa..Kan man det?

Snart nan gang planerar jag lite motion och fortsatt plugg.. Imorn efter lektionen ska vi skriva gruppresentationen sa ska forsoka fa lite inspiration nanstans ifran.

Den har veckan tar kol pa mig..Vi forsokte forhandla bort grupparbetet..Men det kom verkligen inte pa fragan..puuh.. Ibland undrar man hur vissa profesorer tanker..De har val med storsta sannolikhet sjalva gatt i skolan och fatt hela berg av plugg over sig..Kanske ar sa att det vill att vi ska straffas och genomga samma sak som de sjalva en gang gjorde, vad vet jag!! TUR ar det iallfall att amnet ar kul.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback