Wunderbaaar..

Idag gjorde jag min sista exam har!! Sa befriande o skooont sa det ar inte klokt..

Nu ar det "bara" the final presentation kvar..Ar en ganska sa big deal.. Betygen vi far har har 60 % av slutbetyget o projektet 40 %.. Har bestamt mig for att inte stressa upp mig over det, brukar inte bli nervos infor redovisningar sa ska forsoka se det som vilken presentation som helst tankte jag..

Nar vi gick ut fran skolan idag sa slooog varmen mot oss..Nu har det trappats upp ytterligare en niva mot medelhavsvarme.. Tog bussen med en klassis till playan for att bada..Ja..Bada..Inte for att sola..Hon var inte solsugen..Men jag var lite sugen saklart..Ville inte ligga kvar sjalv sa jag akte hem efter vara tva dopp jag med. Var valdigt skont i vattnet..Men lite mycket stenar pa botten tyckte jag.

Saaa jag har atit en sen lunch o tranat lite ppt..

Ikvall klockan atta blir det gruppmote o ovning..For imofrn har vi presentationen for en larare som ska ge oss lite tips o sant infor torsdagen.

Ujj vad jag langtar till torsdag eftermiddag o kvall. Ingen mer press pa ett tag o ett stort firande som foljs av besok av farmor,faster o kusin :)

BIZ !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback