Utflykt..

Imorse sov jag ut som vanligt under min semester. Knappt sa jag vill lamna den skona soffan..AC och hela kittet sa jag har det ratt bra.

Jag och Emma motte upp varan favorit Joan for en hejda-lunch. Ingen ville ha japanbuffen som jag suktat efter nan vecka nu..Istallet blev det nat spanskt stalle och det smakade ocksa bra.

Efter luncg gick vi hem hit ett tag. Jag bestamde mig for att besoka Juan Miro museet..Aker buss, tunnelbana o nan bergbana innan jag kommer upp..Val dar sa mots jag av en stangt-skylt..Vad ar det med mig o sana skyltar? Ikea brukar ocksa ha stangt nar jag bestammer mej for en visit.

Jahapppp tankte jag och..


..hade tur som fick se en miroskapelse utanfor museet iaf..



Forsatte prommen till en tradgard uppte pa mont juic..


..En fin utsikt..



..O en turistbild..



Farmor!!Hoppas du ar liiite nohd over det lilla jag fick se..Nu vet jag iaf vart det ligger till nasta gang..

Efter turen va ja o handlade o en svang pa skolan hannja ocksa med..Vi ligger o segar har hemma nu..Ska strax gora mat.

Inte manga dagar kvar..Vet inte va jag tcyker omdet riktigt.

Kram


Kommentarer
Postat av: Kristina

Farmor kommer att vara jättenöjd, du försökte iallafall! Du får kolla Miro nästa gång du kommer.

Låter härligt med 32 grader här regnade det 50 mm i helgen. Njut nu de sista dagarna, det är du värd!

2009-06-16 @ 22:49:28
Postat av: Anonym

Farmor kommer att vara jättenöjd, du försökte iallafall! Du får kolla Miro nästa gång du kommer.

Låter härligt med 32 grader här regnade det 50 mm i helgen. Njut nu de sista dagarna, det är du värd!

2009-06-16 @ 22:53:27
Postat av: anonym

Söt;)

2009-06-17 @ 17:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback