Underbara dagar..

OJ vilket bloggavbrott jag har haft. Da det har varit fullt upp med skolan har jag enda varit hemma o bloggat pa ngra ganger om dagen.

En sammanfattning av de senaste dagarna skulle kunna bli en hel uppsats sa nu ska jag fatta mig kort.

Sedan sist....

Vi firade pa japanbuffé med klassen, vin pa torget och sedan motte jag upp killarna fran Koping som var pa besok. Mats ar min gamla granne o barndomskompis o de andra har jag gatt i samma klass med pa hogstadiet o gymnasiet. Vi gick till Oveja negra dar det serveras sangria- och olkaraffer.

Mats klev sa glatt in i det svarta faret. Men hans huvud var for litet...



..Da Julle har mer har sa passade hans huvud battre i halet!


Pa torsdagskvallen blev det storfirande. Cavan o Lambruscon var med all night long och vi var pa Sutton hela natten. Mats o ganget kom ocksa dit o dansade med oss. Mats sa : IM INVITED och kom in i converseskor...Vi alla undrade vad som hande.

Pa fredagen var jag uppe med tuppen (for att ha varit ute) och gick ner mot ramblan for att traffa farmor,faster och kusin. Vi gick och at lunch pa Princesa23, det blev tapas och kycklingwraps.

Inne pa Princesa.
 

Jag och Rebecka strosade runt lite medan farmor o Kristina akte turistbuss.


Pa kvallen bjod dem mig pa examensmiddag pa La Fianna. Vi at nagot av det godaste jag har atit har. Entrecote, potatis och god sas. Skalade for besok o examen i bade cava o vin. Efterratten var ocksa valdigt god..MMM.


Efter middagen promenerade vi genom Born for att ga hem. Plotsligt blev det lite brattom for mig..Hoppade in i en taxi, hem for att byta om och sedan springa over till emmas lagenhet dar hon o grabbarna satt o var redo. Var dar en stund o sedan gick vi till baren Barry Black dar det var en massa folk fran skolan..Nar klockan blev tre gick vi till Marys place som ar ett discoteeeca har. Utanfor sa blev jag hungrig o ville hem istallet. Sa jag sa tack o hej o vi gick till macken o kopte kakor o mackor. Sen sov jag gott.

Pa lordagen motte jag upp familjen i stan igen. Vi kollade runt lite och jag fick ett armband av en gubbe i en affar. Lite indianaktigt och det var fint. Fick en vaska av dem som jag akte hem o packade full..De tog med vaskan hem nu och jag har plotlgit mycket mindre bagage till hemresan,jattebra.

Senare var jag fotbollsladdad. Vi skulle se matchen pa nan bar..Men ingen bar visade den! Vi letade o ringde runt.. Sen hamnade jah framfor datorn i nan timme dar jag INTE FATTADE hur man skulle fa igang direktsandningen. Efter tio nangang tog jag mitt pick o pack o gled ner mot ramblan igen for att mota Mats,Adam, Julle och Tobias. De skulle ata pa restaurang och jag var sallskap med vin o efterratt.

Killarna var nojda med maten..


Vi fortsatte sedan till ett stalle jag hade hort mycket om undr kvallen, Manchester. Dar fanns det tydligen folk som cyklade inne pa puiben eller hade med sin hund. Fick inte se nat sant igarkvall,men var enda lite drama i form av ambulanspadrag? Vi letade efter en taxi i evigheter for att fa aka upp till La fira..Hittade ingen sa det lev metro. Val dar sa var det stangt,otur.. Vi fortsatte voidare till Nicki Havana och dar slutade det med att bara jag o Mats gick in for de andra tillats inte pga sina shorts. Bitter vakt. Sa vi skuttade omkring nara timmar o hade valdigt skoj! Sen blev det promme hem.

Den enda bilden fran klubben..?



Idag gick jag till stranden. Mottes av killarna pa UTEGYMMET. De "deffar" som det tydligen kallas he he he.

Slappade i solen nara timmar o vi badade ocksa. Det var svinkallt. Sedan akte jag o Mats hem till mig dar han fick lana duschen eftersom att de reser hem idag. Efter att vi hade fatt bort all sand gick vi ut o tryckte i oss en fin pizza.

Har haft jattebra lediga dagar med andra ord!!!

Nu tvattar jag lite. Just ja,det har flyttat in en kvinna har..Hon vill bli min kompis tror jag..Hon foljde efdter mig i nagra timmar igar o forberedde en myskvall med choklad,da fick jag panik o flydde ut. Sen far jag tre mail om dagen med kolagebilder hon gor, bilder pa henne sjalv och en massa djur. Vet itne riktigt hur jag ska reagera, jag sager bara "Ahhh fina!Jattefina!" Men det ar nog dumt, for fem minuter senare skickar hon fler.

TACK ALLA SOM HAR FIRAT MIG!!!! Idag pratade jag med faster Ulrika ocksa, kanns som att jag inte sett henne o familjen pa en evighet,isommar ar det dags.

Imorn kmr min alskade Jojjo. Pa kvallen ar det avslutningscermoni som vi ska ga pa o efterat blir det antagligen storparty nanstans.. Jag lagger ner formell klanning..Jag vill inte ha nan som gar en decimeter under knana, kmr aldrig mer anvanda en san. Istallet har jag hittat en dromklanning pa Mango, den ar lila och en vanlig kort klanning, men det ar fint material, sa det kanske ar lite formellt iallafall.

Ser fram emot en lugn kvall idag..Det behoiver jag efter de har fullspackade dagarna och harda natterna:)

Puss

Kommentarer
Postat av: La familia

Hej,

Nu har vi kommit hem till Enköping. Allt har gått bra men det tar ju lite tid.....Det var jättekul att träffa dig i Barcelona. Kusinerna och Tomas är avundsjuka på oss.

Vi gillade att strosa runt med dig på Ramblan, fina bilder!!! Rebeckas bästa minne är turen ensam med dig.

Ha sköna lediga dagar nu.

Vi ses snart

2009-06-07 @ 20:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback