Qvarn..

Var kul hos Maria och även på Qvarn.

Men en sak.. Jag höll på att frysa ihjäl i mina shorts. Hade fått varningen hemifran men var fast besluten om att visa bruna ben hahah..Var lite skakigt ett tag men när vi kom igång med skuttades så blev jag varm igen.

Tiden är nog det som kommer ta längst tid att vänja sig med. Middag klockan sex här hemma ibland.. Där åt vi runt nio.. Och utgång elva här..Där gick vi ut vid två och då går vi hem här.

Är ju egentligen bättre att komma hem i tid så att man kan leva dagen efter.

Vi leker=)












Idag sov jag länge. Sen blev det fläskfilé o potatisgratäng..Det ar så mumsigt såå..

Nu ska jag ut och åka en sväng.

Puss


Kommentarer
Postat av: Stina

hahaha kul med bilder! det var verkligen en rolig lek och en rolig kväll. sköt om dig saris så ses vi. puss från stina

2009-06-21 @ 23:52:23
Postat av: Johanna

VILKA BRUNA BEN, JAG DÖR...nu måste jag hets smörja med dave summeglooooow

2009-06-23 @ 10:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback