Onsdag kvall..

Tjuuhllaa..

Nu har jag plattat till finbyxor o skjorta o allt hanger sa fint pa galgar.

Som en raddare i noden fikc jag en pizza hemlevererad alldeles nyss. Ikvall tackar ja o tar emot, annars hade det blivit fiskpinnar utan sas. Vilken tur va! Ibland ar det bra o bo me pizzamannen ma jag saga..

Kollade nyss pa The hills..Ojjojo..Heidi var saaa fin i kyrkan sa..Fattade inte vem den dar tjejen som dok upp var? Lauren sag inte sa nojd ut o det verkar bli drama i nasta avsnitt.

Nu ska jag duscha..Glomde att kopa schampo o dumt nog sa slangde jag den gamla flaskan med liiite kvar i..Kollade nyss vad som finns i badrummet..En stor brun flaska som luktar man och en som ar for bebisar och heter "Inga tårar". Undra vilken jag ska ta!!

Sen tankte jag stracka ut mig i sangen o se pa Farjan dar det vankas brollop=)

Puss

Kommentarer
Postat av: Emmsi

Hon heter kristen cavallari, ex till brody fiende till LC.. De bodde i Laguna beach tillsammans.. Hon ska ta över LCs plats i The hills..

Postat av: Jossan G

Ta barnschampot! :-)

2009-06-04 @ 13:03:13
URL: http://www.metrobloggen.se/jozzizen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback