One day to go..

Idag hade vi mote med en larare som har undervisat i lite presentationsteknik o sant..Hon tyckte det mesta var bra,forutom for mycket text pa en del slides..

Vi fixade i nara minuter.. Och sen tankte vi ju trana presentation lite mer. Men hon gav radet att alla skulle ga hem till sitt o koppla av o koppla bort lite. Aven om det kanns lite konstigt att vi bara har kort igenom tva ganger sa tror jag att hon har ratt i det hon sa.

Sa nu sitter jag med lunchen o slappnar av till Day N night.!

Emilie paminde mig om att det ar dags att lamna intresseanmalan pa lagenheter innan imorn..Sa nu har jag kikat lite o funderar pa tva lagenheter..Ska bestamma mig under dagen tankte jag..

Nu ska jag ga ut o kopa schampo o balsam som ar slut.. Blir en skon promme i varmen..

Behover aven en klanning infor mandagens cermoni vi har har. Formell klanning? Jag har en massa klanningar men bara korta o inte sa varst sofistikerade. Kanske ska kolla in pa nan affar ocksa o kolla utbudet..

Fick aven veta att vi ska kolla pa de andra gruppernas presentationer..Det visste vi inte..O det vill vi inte..Finns risk att man blir mer nervos om man ska sitta o vanta pa sin tur..Plus att vi maste upp tidigare..Halv tio borjar den forsta presentationen o vi ar nr 2.

Ska kolla ppt en gang till senare o sen bara ha en jatteskon kvall hemma o stryka kladerna infor imorn bland annat=) Blir spannande ja har nastan aldrig strykit nat..O aldrig i det har landet.


Idag o imorn formiddag kvar!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback