Måndag..

En bra sådan..

Ja, vi åker till Göteborg..Tåget går om en timme..Boende? Biljetter? Och match? Jag ble för stressad så vi blåste av hela trippen. Ett försök till att bli mer spontan..Men jag måste få planera iallfall en dag innan.!!

Farfar på besök i Köping. Vi grillade fläskfilé och åt mammas goda hemmagjorda potatissallad till..Det var amaaaazing. Jag började nästan gråta igår när jag såg en rejäl köttbit o riktigt jämförde den i huvudet med knorrs burkköttfärs.

Nu på kvällen har vi myst framför Beck och tryckt i oss en okänd mängd av rostbröd,chips o godis. Varje tur in i kylen nämner jag mitt nya liv som ska starta i höst.Jag brukar få fart på mig själv när jag väl bestämmer mig.

Ska sträcka ut mig raklång och försöka somna i värmen. För det är varmt nu..Tillochmed jag som hade ÄNNU varmare för ngra dagar sedan sökte skugga på uteplatsen idag.

Men imorn ska vi svalkas. Blir Malmön..Emelie säger att vi ska bada..Första sverigedopper..Jag säger ja, men menar nog sola.. Ska göra mitt bästa..OM jag blir jättesvettig kan det bli en tur ner bland algerna..Men jag är rädd för sjövatten..Tycker det är brunt o så..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback