Lycka!!!

Slutpresentation avklarad. Klassen var dar o juryn pa tre personer som skulle bedoma oss. Forst kollade vi pa en grupp o sedan var det var tur o efter oss sista gruppen. Fem toimmar pa tre grupper sa efter det hade jag lite huvudvark. Allt gick valdigt bra o jag maste saga att det var nog den basta presentationen jag gjort, spanskan flot pa valdigt bra utan stod..Glad for det. Juryn stallde bara tre fragor efterat vilket ocksa var skont..

Sara inledde med att saga ngt i stil med att alla i gruppen kmr fran Sydamerika..Da kollade de tre mannen i juryn valdigt tveksamt pa mig. Efterat undrade en om min bakgrund haha...

Efterat gick vi ngra stycken o at kinabuffe mitt emot skolan. Var sjuuukt gott.. Och vilket efterrattsbord, glass, godis, tartor, sprutgradde mmmm!Fattar dock inte varfor jag alltid hamnar i mat-tavlingar!! Vi delar vinstplatsen, jag haller pa o spricka nu..

Alla presentationer var bra och alla var sa stiliga i kostymm, kolla bilderna har nere sa far ni se.

Jag ar valdigt glad och stolt over mig sjalv, jag har en master i finans!!! Ett ar fullt av nya intryck och en utmaning som jag ser som den storsta jag tagit mig an hittils i mitt liv.

Detta ska sjalvklart firas.. Ikvall..Ikvall ikvall..Sutton Im coming home..Var langesen jag var dar..O det at nog basta klubben har.

Nu vantar tva veckors sommarlov i Barcelona med fortsattning hemma i Koping.

Glada efter avklarade presentationer!


Fernando, Estefy, Schafik, Federico o Sara


Javier, Mario, Ana o Sebastian.


Jag o Alex var hungrigast pa stallet,vi vann ätartävlingen.


..Vi forsokte overtraffa varandra i "ätning" ,jag passade pa pa efterratten.




PUSS


Kommentarer
Postat av: Fam

GRATTIS, Sara!

Vi är så stolta över dig.

Kramar från familjen

2009-06-04 @ 17:13:41
Postat av: Anonym

Grattttttis Hija de Paul! Nu är vi äntligen klara härnere :-) Yäy!

2009-06-04 @ 23:55:22
Postat av: clara

Det var jag som skrev :)

2009-06-04 @ 23:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback