Last day..

Min sista dag.

Jag akte ner till stranden o motte upp tva tjejer pa skolan. Vi stekte oss lite..Men redan efter nan timme akte jag hem. Fick lite panic efter Emmas samtal om de harda viktrestriktionerna pa flygplatsen.Emma hade 8 kilo overvikt, o min vaska vager mer. Jag kastade nyss ett lakan, gor kanske inte sa mkt skillnad men..Jag vill inte slanga mer saker nu, i vaskan finns bara de saker som jag behover o gillar.

Handbagaget ar ocksa ett fragetecken..Ar sa dalig pa att uppskatta vikter..Kan vara 5 , 10 eller 20 kilo..Jag vet inte!!!Det far vara 8..Far vaga imorn pa flygpltsen o fordela om lite tror jag.

Nu ska jag ut o njuta av vackra Barcelona! Ikvall blir det nog sushibuffe eller kanske mexikanskt.

Hors sen

Puss

Kommentarer
Postat av: clara

jag hade 4 kilos övervikt och det var inga problem. Om dem skulle jäklas med dig så packa över i handbagaget för de väger dem i princip aldrig - annars klä dig i lager lager lager :)



trevlig resa imorn! kramar

2009-06-17 @ 19:14:43
Postat av: Emma

Jo, övervikten är ett problem när den nya terminalen hade öppnat (idag) och hela stället var fullt med journalister och tv reportrar... "Det är mycket människor som håller koll på oss idag" snacket fick jag....

Postat av: Familjen

Ha en riktigt bra kväll nu.

Vi ses på Arlanda imorgon! // Mamma&Pappa

2009-06-17 @ 22:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback