La playa..


Idag hämtade Emelie upp mig och vi åkte mot Ica för lite matsäck..Tom & jerry, ostmacka och mineralvatten. Vidare ut till Köpings badställe Malmön.. Och vi badade tillochmed..Det första som slog mig var att vattnet var väldigt brunt..Men jag badade..Det gjorde jag..Två gånger!!



Vi hade en mysig dag i värmen..Kiosken var också öppen..Hade glömt att det finns kebab där..Men vi nöjde oss med kulglass. Försökte även lägga upp en plan för vår framtida träning..Vore bra om man kunde gå ut o gå tva eller tre ganger i veckan åtminstone..Jag har ALL TID I VÄRLDEN NU..Men jag är för slö för att fatta det tror jag.

Ser ni förresten vad spejsad bloggen är..Clara fixar o donar..Jag ska också lära mig en vacker dag :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket heder du har nu då!

Postat av: emma

Men hallååååå, nu måste du ju komma på nåt annat än "A simple mooseywalk in Barcelona"...



Jag har en idé.. I väntan på twet... hahahaaa



Imorrn ska jag sitta barnvakt.. Wish me luck!!!!

2009-06-23 @ 23:17:12
URL: http://snickan.blog.com är ur funktion...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback