Jobb!

I förra veckan var jag på intervju på Skandiabanken i Linköping. Tyckte det kändes ok men man vet ju aldrig riktigt säkert.. Men idag ringde de och sa att jag fick jobb på deras kundtjänst=)

Ska jobba eftermiddagar efter skolan och nån helg i månaden. Utbildningen börjar den första veckan i augusti så det blir perfekt med min inflyttning i lägenheten då också. Ska bli riktigt roligt!

Nu känner jag mig inte lika arbetslös. Jag har bara semester nu...;-)

På kvällen blev det sommarens första promenad med mamma. Vi gick runt Ullvi en sväng och det var väldigt svettigt..Efteråt känner man sig lika nöjd som vanligt..Varför lär jag mig aldrig det?!

Nu blev det en hallon/blåbärs-smoothie..Min första nånsin..Suuuupergod!


Puss


Kommentarer
Postat av: johanna

grattis stekarn

2009-07-01 @ 09:20:16
Postat av: Emma

Här händer det grejer.. Inte bara jobbet utan tre inlgg som ja inte hade läst.. Grattis till jobbet!!

2009-07-01 @ 22:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback