Im back..

Hej mamma!!!

Jojsan kom o efter fem minuter sa var planboken borta. Vi pratade tillochmed om ranrisken i den har staden o mina egna erfarenheter fran det.. Pooff sa det bara sa fanns det ingen planbok kvar. Mandagen spenderade vi en stund hos mr politzai och sedan stressade vi ivag for att ata ngt. Tapas. Tre torra brodbitar var for nastan 200 kronor. Missnojet var stort.

Fixade oss och gick till Emma. Pa mandagskvallen var det dags for slutcermoni med skolan. Akte buss till Collbató dar en del tal vantade. Plotsligt far vi reda pa att vi ska ga fram en och en for att ta emot diplom. Vi sitter i grus och mina klackar ar hoga. Sag framfor sin catwalkscenariot flera ganger och fick lite panik.. Men nar stunden val var kommen sa skred jag fram som tornrosa..

Efterat blev det champagne och snittar av olika slag runt poolen. De hade fixat allt valdigt bra. Senare pa kvallen akte vi tillbaka till Barcelona dar det blev fest hos Nicky och sedan till nan liten undergroundklubb med bra musik.

Tisdagen blev det strand och lite stan. Vi hamnade pa Kentucky och at buckets med kyckling. Det var ackligt och vi amade oss lange efter varan andra misslyckade maltid.

Onsdag mer strand..Kvallen min alskade sushibuffé,det finns allt och lite till..Sen strackte vi ut i sangen till nat program pa kanal5 innan vi slocknade.

Torsdag annu mer strand..Den varmaste dagen hittils,32 grader tror jag. Pa kvallen blev det nachos, lambrusco, karaoke dar vi nastan var ensamma och Sutton saklart.

Har varit roligt att ha Jojs har!!

Nu ar jag ensam igen. Packar idag..Flyttar ju ut harifran idag..Mina vaskor..Det kommer inte att ga..Vet inte hur jag ska fa i allt..Envisas med att ta med min lampa..Den var ju dyr..Och mitt duntacke som var annu dyrare, men det kan jag ju glomma.

Det forsta jag sag nat vi var framme pa Collato var tomt batteri i kameran..Darfor har jag inte en endaste bild fran de senaste dagarna. Men det har EMMA OCH JOHANNA. Nu far de lite press att skcika korten sa fort som mojligt till mig sa att jag kan lagga upp lite fler bilder..

Har ar iallaflall en bild fran den fina kvallen som fanns pa facebook.



Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att bloggen är igång igen!//Mamma

2009-06-13 @ 16:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback