Gina..

Hamnade pa Gina tricots hemsida..Finns jattemycket fint nu!! Blarandigt..Alskar det..Och en massa sota toppar..Och billigt ar det.

Var inte overdrivet fortjust i Gina forut..Tyckte dom hade fina grejer lite da o da..Men nuu..Nu i pask nar jag var hemma o var inne pa Gina var det som en helt ny varld..Aaah vad mycket fint jag sag.. Ar nog bara for att man inte sett nat a plaggen tidigare..Ett helt nytt sortiment..Annars are ju alltid sa att man sett allt innan om man ar en flitig besokare;)

Har finns ju Bershka och en affar som jag inte vet vad den heter. Var samma sak dar iborjan..Jag var helt lyrisk..Men nu har jag sett allt dar..O tycker ungefar som jag tyckte om Gina..Nu behover jag Gina mer an Bershka.

Sa finns ju Zara o Mango..Det ar ocksa lite nytt for mig. Finns ju inte i Koping o inte i Vatseras(eller??).. Zara har jag kommit pa att de har en valödigt dalig kvalitet..HM har mycket battre. Nastan allt jag kopt pa Zara har har slitis pa en gang.. O pa Mango finns en massa fina shorts o skjortor som jag gillar.

Sa ni vet....

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback