Flytt..

Jahaaanii..

I fredagskvall tog jag picket o packet till emmas place. Vi var ganska sega pa kvallen o at skagenmackor vid tolv tror jag. Tillslut fick jag utgangsvibbar o gick med nagra till ett brazilianparty..Kande knappt nan dar sa jag holl mej till dansken. Slog mig att brasilanska tjejer ar sa himla vackra.Har aldrig haft den bilden forut..Men ojoj..Dar var vi ganska lange innan det bar ivag till La terazza som ar ett utediscoteca..

Sov kanke tva timmar o var en trott en igar. Flyttade ut mina sista saker o lamnade tillbaka nyckeln..

Igarkvall bakade vi pizza har i huset. Den var jattegod men jag orkade knappt nanting sa nu finns det matlada,bra va!!

Idag kanske stranden..Eller museum om det e molningt..Lovade farmor att ga o kolla sa det ska jag gora innnan jag aker hem.

Pa torsdag aker jag hem,med blandade kanslor.HMM.

Nu ska jag ut o fanga dagen

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback