Enköping..

Imorse var det uppstigning vid halv tio. För mig kändes det väldigt tidigt..Men man ska väl tänka på dem som jobbar kanske. Sov lite konstigt så tröttheten kanske berodde lite mer på det..

Åkte till farmor i Enköping där min kusin Rebecka också var på besök. Som alltid hos farmor så bjuds det på helt underbar mat..Till förrätt blev det rökt lax med päron,lite otippad mix men det var väldigt gott kan jag säga. Huvudrätten bestod av en muuumsy köttgryta..Och till efterratt var det smordegs-saker med jordgubbar,rabarber o vaniljkräm. MMMMMM nöööjd :)

Spenderade hela dagen där och hade lite SPA med kusinen. Vi kliade på ryggen och friserade he he.

Kom hem för en timma sedan skulle jag tro.. Nu ska jag packa upp min väska från Barcelona som låg i Enköping. Undrar vart alla de kläderna ska få plats.. Jag är en sån som alltid vill rensa och slänga o det kan ju vara bra ibland.Men finns en risk att jag slänger allt om jag kommer i det moodet..Men naaaej...

Vi åt så gott såå!


Vi gick på promenad i stan och hittade två hundar..
I

Jag o pappa nere i hamnen..




Nu är jag trött som en liten körv..
'
Vila lite o sen kaaaanske jag tar mig iväg på fotboll på IP om en timma.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback