Day n night..

ah ah ah ah what a night.

Cavan flodade. Vi FIRADE pa for det var vi sa varda. Vi gick till Sutton o dansade hela natten. Jag hade med kameran men glomde ta kort. Emsi o jag nojda o glada. Min allesta-kompis Mats med crew skuttade med oss.

Kristina (min faster) ringde nyss o de var redo for en traff. Det ar jag ocksa,snart. Det spelar ingen roll om jag har sovit fem timmar, jag har ju lov!!

Ut i solen nu. Vill ha en bigmac till frukost:)Bast vore det med egg mc muffin men frukosttiden har val redan passerat.

Ikvall ar det Bob Sinclair..Hoppas pa det..Annars kanske man skulle ta o sova pa natten..Men det har jag tid for nan annan dag.Kanner jag.


Undrar om jag ska ta mig tid o tvatta haret idag.Det har liksom inte funnits tid till det.Men sa fick jag en kommentar igar om att jag sag okammad ut.Da ar det dags...

Puss


Kommentarer
Postat av: wenda

Åh jaha Ja det hade vart kul om du kom men vi ses ju på "kusin träffen" haha! Ja Daniela är där nere nu, men innan den 18e kommer jag nog inte ha råd att åka ner dit :P

Postat av: Thérèse

Hej babe!!Wow va duktig du är!! Är säker på att du kommer bli världens grymmaste businesswoman :) när kommer du hem?? jag hade sista tentan i civilrätt i onsdags så nu bär det av ti sthlm imorgon. Puss

2009-06-07 @ 13:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback