Blixtar o dunder..

Min dator mår bra igen..Det tack vare Eric!! Usch vad nervös jag var ett tag. Nu ligger allt på usb också..

I fredags blev det afterwork med mamma o pappa. Vi gick till ett ställe här i stan där man får toastmed fläskfilé o bacon..Plus en för stor mängd strips och beasås. Under natten slog åskan o blixten till rejält..Har aldrig varit rädd för det innan men den natten låg jag helt skakig i sängen  var säker på att blixten skule slå ner i just vårat hus..Otäckt!!!

REGN..


Vilka sötnosar;)


Helooo...



Hela lördagen spenderades på fotbollsplanen..Eller vid sidan av den.. Kollade på mixcupen som är en cup med tjejer o killar blandat. Eric spelade i ett lag o pappa tränar ett annat så det var spännande att kolla på. Glass,lite duggregn men annars en skön dag.

Frilansar som fotograf under sommaren..





Grillat till middag o sen gick jag till Karin.Vi hängde där ett tag o gick sen vidare till ett nyöppnat ställe här i stan..Det var bra o vi dansade oss svettiga. Natten var bra förutom att det finns SÅ SJUKA människor som inte borde få gå lösa..Borde låsas in nånstans allihopa så att vanliga människor kan gå på stan på kvällarna.

Ska slappa idag o senare blir det en fika på mcd med Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback