Utflykt..

Till Eskilstuna med mamse.

Vi kollade lite o tog en fika på något nytt ställe. Räkmackan var lite utav en besvikelse eftersom de hade slängt på nån mimosasallad under räkorna.

Hittade skor..Mina älskade svarta sandaler som jag hittade i Barca börjar bli väldigt slitna efter flitigt användande.. OM jag bara hade vetat hur mkt jag skulle älska dem så skulle jag köpt på mig en hel hög.. För nu hittar jag inte några likvärdiga här....Tillslut dök det iaf upp ett par bruna som såg ut såhär..Fina dom också.





Nya jeansshorts har jag varit på jakt efter. Redan när jag var på antällningsintervju i Linköping provade jag dessa.. Men i en storlek större som inte passade..Så nu..Nu låg de där..I min size.. Snyggaste shortsen. mycket BRA!!


Aboooo!!






Ska gå in på blåbärspajen nu. Sen tänkte jag sortera lite i mina lådor..Onödigt att ta med en massa saker som jag bara har liggandes till Linköping.

Ikväll hem till Emelie för o kolla in deras hus o fika lite .Har inte sett det ännu..Flashigt med hus är det iallafall:)

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback