Tre små gummor..

skulle gå en gång - till marknaden uti Noraaaa.

Dagen spenderades i Nora..Åt en förgiftad delikatoboll som har tagit bort min matlust. Inte kännt hunger sedan imorse! Dåligt att det var just en delicatoboll eftersom jag har längtat så mcyket efter en sån,nu längtar jag inte alls!!



Ett bevis på delicatobollens förgörelse var att jag inte ens ville ha kulglass..........

Kollade just på 19.30 hos mig, de är i Linköping nu..Jag blir nöjd så fort jag känner igen en byggnad jag ser på tv..Tur jag inte är från stockholm då skulle jag ju jubla hela kvällarna..

Nu kmr Emelie o hämtar upp mej..Fika på mcdonalds..eller kanske ska locka matlusten med en burgare.Hon åker till London o glassar imorn,lite avis.

Tycker mina Linköpingsbor får ta sig i kragen med bloggandet!! Finns inget som heter sommaruppehåll vetni;) O så blöev jag lite bitter igår när jag fick veta att aidis inte kommer i höst men det ska bli helt okey ändå.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Det finns nåt som heter slut

2009-07-16 @ 10:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback