Räkfrossa..

Blev frossan ändå tilllslut,räkor är ju så gott så det var nog värt allt skalande. Vi åt flera berg o drack vin.

När vi var nöjda gick vi hem till Josse för att hämta överbliven kryssningsdryck och fortsatte hem till mig.. Här blev det spelet DJ och hård tävling mellan lagen,vi drog dock det starkaste strået till stacken o vann mest;-)

Begav oss ut till Hantis över gatan när det var dags. Till en början lite folktomt men sen så artade det sig..DJ Nova är våran gamla favo från 18års-tiden o han håller alltid måttet. Men vi satt nog mest o snackade med okända människor o blev myggbitna (iallafall jag). Gick hem igen vid halv två o somnade söttttt..

Kameran var med. Men det var inte batterierna..SÅ..Efter flitigt fotande så har jag ändå bara EN bild från igår..

Jossan o flaskan!! Hon drack inget men ändå var detta det enda som fastnade på bild:)



Nu ska jag chilla lite o sen blir det en gooo grillad steak!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Jossan G

Men fy fan sara :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback