Örebro..

Idag åkte jag, mamma och pappa till Örebro. Under våra bilfärder passar vi på att lyssna på semesterns ljudbok som vi inte har hunnit klart med. 11 timmar!! Men alla ljudböcker verkar vara rätt långa. Den heter iallafall Smuts och börjar bli spännande först nu efter fem timmar av lyssnande.

I Örebro var det KALLT och jag hade shorts, mitt dummaste klädval denna sommar. Vi kollade runt lite i stan och gick till Kinamuren för att äta lunch. Vet inte vad det är men jag tror att jag har tröttnat på kinamat för idag var jag inte alls sugen.

Blev lite småshopping här o var..Dammsugarpåse stod högt upp på listan..Vi köpte en såndär skön grej man kliar sig i huvudet med också. Jag hittade två snygga skärp på MQ-rean och en fin kofta :). Sen luktade vi på CLEAN-parfymerna. Åhhh..De är så himla goda..Idag sprayade jag på fresh laundry men tror att den jag testade förra gången var bättre och den hette shower fresh. Vill testa alla innan jag bestämmer mig...fru beslutsångest i farten igen..






Kom hem för ett tag sedan och mötte upp Mats för en fika på Latte. Men det var stängt så vi fick nöja oss med mcdonalds istället!

Kan bli powerwalk nu (för det blev det inte sist jag skrev...) och sen ska jag slappa framför tvn och läsa min spännande bok!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback