No matter what I do..

lalalalalalala...

Kvällen hos Emelie. Fikade en god daimtårta fast med marabou istället och varma hallon mums. Fick ett fint rör smarties från hennes Londontripp som jag glömde kvar :(.

De bodde iallafall väldigt fint. Mest imponerad var jag av terassen med stort bord,många stolar o grillen.

Tog kort med mobilen men hur får jag in korten? Har ingen kabel...Men man borde väl kunna göra det med bluetooth.

Idag ska vi hem till morfar och säga grattis o fika.

Ikväll blir det räkfrossa med tjejerna på Hantan. Men jag tycker det är så förfärligt jobbigt att skala så jag tar nog a la carte istället:)



Kram


Kommentarer
Postat av: anonym

Låter kul med räkfrossa men jag hade nog också valt att äta något annat. Ha en kul afton!

2009-07-29 @ 16:44:11
Postat av: Johanna

Räkisar är ju gottigotti!!! ¨hoho är mkt så du kan sträåcka ut ordentligt

2009-07-29 @ 18:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback