Nice day..

På Malmön..Emelie hämtade upp mig och vi köpte med lite picknick från ICA och slog oss ner på handdukarna. Skön dag! När vi fick nog åkte vi till stan för att luncha på cafe latte..Det var längesen jag var där så det smakade bra. Vi kollade lite på stan o jag såg ngt väldigt fint men väldigt dyrt. åååhh..

Kom upp ett konstigt nr på min display o jag fattade ingenting..Tills jag hörde Annas röst..Hon är i London o jobbar o det var längesen jag såg eller pratade med henne så det var roligt. De har tydligen lika hett där.

Men vet ni vad..? Nu åskar det här utanför..Kanske vänder nu..Hoppas inte det!! Vad ska jag göra då? Regniga o lediga dagar..I Köping....

Såg förresten en bra film på tv igår..27 dresses..Hade hört lite om den innan..O så dök svenskan Malin Åkerman upp också..Visste inte att hon var med i den..Då blev det extra bra.


Vill smaka den här,tycker den ser riktigt gooo ut.. Men känner på mig att den inte kommer få en chans...Ska jag ha choklad så vet jag ju att den vanliga är så god..Men man vet ju inte med jordgubben..Så då tar man den vabnliga..



Nu ska jag hoppa ner för trappen o äta lite jordisar o grädde istället.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ser inte så god ut den där bilden..

2009-07-01 @ 22:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback