Natacha vs Katrin..

Katrin säger att hon har hjärna till skillnad från Bingos förra flickvänner. Bredvid det uttalandet är det en bild på Natacha Peyre.

ÅÅÅHHHHH irriterande!!! Om Katrin nu var så mkt smartare än de andra borde hon veta intelligensen inte sitter i hårfärgen. Alla dessa onödiga uttalanden bottnar nog i att Katrin är avundsjuk..Vill nog också göra ett Slitzomslag..Hon är definitionen på bitter människa med alla sina attacker hit och dit.

Hon vill provoceeeera oj vilken tuffing. Skinn på näsan ska man ha..Det är jättebra..Rakt på bara..Det är jätteinne att såra folk.."Jag är en person med skinn på näsan som säger vad jag tycker och säger ifrån". Det är mycket smartare att kunna sålla och veta vad man ska säga och inte vid ett speciellt tillfälle.

Extra trött är jag på fördomar mot tjejer med lång ljust hår. Medan andra jobbar för de fattiga i Afrika eller utrotningshotade pandor ska jag jobba för blondas rätt i samhället ;)

  


Nu packas det för fullt hemma.

Imorn blir det Stockholm för att häsla på hos Ulrika o familjen en sväng och sedan åker vi vidare till Finland:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback