Kryssen..

Har varit hos Felly under dagen..Vi har hetsat med kryssningsbokning. Först vare Åbo, sen vare Riga eller Tallin...Bokningen var inte riktigt med oss och hytterna försvann. Men tillslut blev det iaSå på fredag åker vi på en minisemester :-)

Jag känner en boooot...


Blev en sen lunch på donken, satt fint efter denna nervpirrande bokning haha. Slog mig hur mycket Happy mealen hade förändrats..Felicias lillebror tog ju en sån och det var FYRA olika val. På min tid var det bara en burgare och strips!!

Mailade killen som bor i min framtida lägenhet i Linköping också. Hoppas på att få komma och kolla in den i veckan.

Nu vill jag läsa lite. Har nyss börjat med Jens Lapidus andra bok Aldrig fucka upp. Sen hoppas jag att jag inte slöar till mig och orkar med en kvällspromme.

Kram


Kommentarer
Postat av: Jossan

Det ska bli så skojigt att komma iväg! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback