Kronprinsessan..

o hennes födelsedag på Öland. Vilket draaaag med Måns on stage..

Men stackars Vicky som måste ha de där jäkliga mockasinerna år efter år när Madde kan ta fina klackisar.

Nu ska jag läsa Honungsfällan och sen få mig lite sömn. Det är så bra medsommaren, att man kan läsa vanliga böcker. Annars brukar det vara ganska pluggigt o då gör jag allt för att inte läsa min lediga tid.

Här kommer en liten lista på vad sommaren i bokväg hittills har erbjudit:

Luftslottet som sprängdes - 3e av Stig. Den var bra..Tycker att de böckerna blev bättre ju mer man läste. Första var jag inte jätteimponerad av men bra att jag fortsatte för tredje var det drag i.

14 år och till salu -Från verkligheten. En tjej som börjar sälja sig själv och går igenom hemska saker. Nu har hon fått ordning på sig själv och berattar sin historia för andra.

Den inre kretsen - Marie Ljungstedt skriver deckare som utspelar sig på Gotland. Extra otäckt när man känner igen vissa platser..Om jag hette Clara Linde skulle jag bli skakis :P

Honungsfällan - läser jag nu..Den är spännande. Har läst nån av Unni Lundell tidigare o hon är bra.

Tur jag har en full bokhylla att komma hem till tack vare mamma=)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men stackars Vicky som måste ha de där jäkliga mockasinerna år efter år när Madde kan ta fina klackisar.



- Du är så rolig Sara!!! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback