Korven..

Blev hämtad igår och vi åkte till Willys för lite grillgods och juice till min passoa. Sedan åkte vi ut på landet för att hämta en glad Martin och på hemvägen fick den stackars föraren utstå mycket gap från oss skräckslagna passagerare.

Väl framme hos Julian så grillades köttet och korven. Efter det sa det poff och jag började må illa som tusan..Skyllde på det sen när vi tog bilen in till stan så att jag fick sitta fram o alla stora män i baksätet då hade jag det bra;)

Vi skulle egentligen ta en tur ut..Men Mats lockade med bullar så vi gick dit en sväng. Ållestavägen, min gamla väg och mitt gamla hus..Fick lust att knacka på och kolla in i mitt rum..

Efter ett nån gång tog vi prommen ner mot stan..Killarna cyklade vidare och jag gick in till mig och somna gott.

Sedan fortsatte illamåendet..Jag tror det måste varit Denniskorven..Har mått dåpligt sen igår men nu har jag bara ont i magen som tur är.

Hade kameran i väskan men det hjälper ju inte så mycket om man inte tar fram den...

Nu kollar vi på Walk the line nere i vardagsrummet.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback