Jag..

Jag har insett att jag är mörkrädd
Jag lyssnar på det mesta på spotify
Jag pratar mycket och ofta
Jag tycker om bakelser och fina tårtor
Jag avskyr när folk spyr mitt på ett dansgolv bläää
Min första vän heter Anna
Kärlek är inget jag har lust med igen
När jag borstar tänderna tittar jag i spegeln och försöker få mycket skum
När jag lagar mat brukar jag bränna sönder kastruller
Det är charmigt med en liten misseunge som snubblar på sig själv
Jag är rädd för döden
Värsta känslan är maktlöshet
Bästa känslan är lyckaaaa!!!
Jag är bra på att plugga in och att anpassa mig
Jag är dålig på att glömma saker och att laga mat
Om jag var ett djur skulle jag vara en katt
Jag kommer alltid att vara hemmakär
Om en vecka ska jag flytta in i min nya lägenhet i Linköping
Jag kan spela singstar
Jag kan inte röra vid kompostpåsar
Innan jag går och lägger mig kollar jag mailen och läser en bok
När jag vaknar är jag sugen på frukost
Just nu tänker jag på när jag kommeratt få nyckeln till lgh..
Jag vill verkligen ha lasagnen som görs i köket nu!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Varsågod, lasagnen är serverad!

Mamma.

2009-07-27 @ 15:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback