I vassen..

Helo moto.

Idag är det måndag igen.. Jag sov länge idag..Tror jag sov oroligt pga filmen jag såg igår..Dolt under ytan. Har sett den förut men den är grymt läskig plus att jag är lätt att skrämma upp. Men jag har världens knep, jag tar bort allt ljud o läser texten, då blir jag inte lika skakis ;-)

Vädret är ju som det är men jag o mamma var tappra o gick en rask promme på 45 min. Nu ska vi försöka hålla i det här o gå några gånger i veckan. Gör alltid bara sånt här i perioder..Nån månad innan sommaren sätter jag fart.. Men i den lokala tidningen uttalade sig en man om att såna som mig (som tränar hårt en månad om året o jäser i soffan resten) kan bada i vassen i år igen. Bada i vassen, så sa han. Det var lite hårda ord tycker jag!!!

Dåligt väder innebar andra aktiviteter som shopping.. Idag hittade jag en väldigt fin tunika. :)

Nu är jag nyss hemkommen från vårat mcd där det blev Lemon dream muffin. Fina grejer..Jag trodde den var nyttig men vi såg på kalorikartan att Emelies äppelpaj var nyttigare, då är det illa!!

En sak jag har tänkt på..Kul med mycket bilder i bloggen..Men man kan ju inte börja fota inne på mc donalds eller ute på en regni promenad? Men det gör ju kissie o kenza!! Måste komma på nåt att skylla på..Jag fotar för en tidning..Kanske....


Får ta en stand-in bild från 8an eller nåt.



Ska INTE ligga i vassen o flyta!!!






Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha var de den hetast du kunde hitta? Ha en trevlig resa i regnet :)

2009-07-09 @ 12:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback