I nattmössan..

har jag vandrat hela dagen.

Mamse tog med mig ut på powerwalk runt Ullvii regnet. Vi kan nog vara de första powerwalkarna med paraplyer i handen, men det var inte så störande som man kan tro. Bättre än att bli dyngsur iallafall!

Ikväll blev det  film-myset med Fellan. Vi hyrde Young, single and angry som var en ganska konstig och hoppig film. Abooo den var konstig som han i min bok skulle ha sagt.



Sedan tog vi bilen till Ållesta o Mats där vi körde lite a till ö för att träna hjärnan. Det är sjukt hur svårt det är att komma på ord på en söndagskväll o med en stressklocka som tickar! Svängde förbi mcdriven innan jag kämnade hem felly o nu sträcker jag på mej i sängen.

Undrar om jag kommer somna.Känner mej trött men har ju sovit extremt mycket, jag gick upp vid fyra (!!!) idag..Hade väl två nätter att ta igen.

Nej nu ska jag mysa ner mig med boken en stund o sen sooova.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback