Hetta och pool..

Vilken värme...O nu trodde ni jag skulle klaga va..Vavavava..Men neej...Det är så skönt!!!

Johanna är i Köping o vi cyklade till Krillan för en dag i solen. Mycket ungt folk så vi kände oss som två gamlingar som inte kände igen nån där. Men det är bättre att bada i poolen än på Malmön i sjön..För i det vattnet blir bikinin brun..Det är inte så roligt om bikinen är vit från början..

Krillanbadet..


Tossingarna



Ligger men huvudet mot fläkten o undrar om jag ska ta en dusch nu kanske. Eller om jag ska gå en promme senare..Då är det ju dumt att duscha nu..Vilket dilemma va.

Fixade med csn igår..Irriterad på allt vad såna papper heter..Jag brukar inte se mej som så trög.Men så fort jag ska fylla i papper med en massa saker så blir jag dampig..Trodde allt var rätt ifyllt men nu kom  jag påatt det inte är det..synd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback