En sak till..

ABOO.

Vad betyder egentligen aboo?

Jag har mina egna teorier:

1. Nån berättar om den senaste mobiltelefonen o en massa flashiga funktioner. Då kan de andra imponerat pusta ur sig ett passande aboooo.

2. När man berömmer något.. Abooou vilken fin kille!!

2. Man pratar om sin pappa med någon. Exempel: "Men Abo skulle inte gillat det här"

3. Man är laddad inför något. Exempel: "Aboooo vad kul det ska bli ikväll"


Enligt ett forum jag kollade så betyder det "shit", "wow" eller "far till". Så att döma av de föregående punkterna så var jag med på noterna.

Kommentarer
Postat av: twet

Hallå lite knäppt..

2009-07-31 @ 20:00:47
Postat av: Johanna

hahaha du är så rolig

2009-08-01 @ 16:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback