En onsdagskväll..

Fellan kom mot kvällningen o vi satt på uteplatsen tills vi hörde Jossans vrål utanför. Då vandrade vi över till min nyblivne granne och startade.

Min stora insikt under kvällen var hur äckligt det är med mer än en cider. Det var många år sen jag drack det o nu förstår jag varför. Synd att jag har laddat upp kylen med just det...

Gav upp ganska tidigt när jag tyckte det var för folktomt ute på stan, tror inte att jag var så festsugen. Men tjejerna skulle ge det en chans och fortsatta vidare in på Hantan.

Var svårt att somna för det hettade i ansiktet. Och idag när jag vaknade har jag drabbats av kindprickar. Vad vill de mig??? Undrar vad jag nu är allergisk mot!! Alltid nåt.

Idag blir det bara lugnt. Ska börja fundera på vad jag ska ha med mig i väskan imorn!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback