Dripp dropp..

regnet det bara öser ner. Idag ville jag motionera..Men drog ut på det, mer o mer..Och tillslut började det regna..Då kunde jag fortsätta slöa utan dåligt samvete o äta blåbärs/hallonpaj istället. Inte fel.

Ligger o myser framför paradise hotel. Emelie har fått mig addicted...Trodde väl aldrig att det skulle vara så beroendeframkallande.. O nu är det danska versionen jag ser..I höst kommer ett nytt svenskt,ska sitta bänkad då med snacksen redo.

Mycket intriger och drama. Dem är helt vilda; gamla ex, otrohetsaffärer, pakter o ljug -mycket dokussåpa!! Tror ändå att de kör fel taktik,ligger o smider den bästa planen för hur jag skulle vinna!! Man må tenke te..som dom säger men inte gör.





Förresten så fick jag ingen stek. Istället blev dte dillkött..Jordens bästa gryta skulle jag vilja påstå..Utan kött..Mamma gör med cornbitar istället..Helt gudomligt gott är det. Ska briljera med det i matlådan i höst i Linkan.

Nehepp nu ska jag sova.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha Sara nu är du fast ;) Väntar till hösten med spänning.. :)

2009-08-02 @ 09:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback