Dagen idag..

Startade med att jag och mamma gick ner till Krillan på hundutställning..Ja...Hundutställning..Vi har ingen hund och jag var dödligt rädd för hundar för ngra år sedan. Men nu mår jag bra. Vi mådde bra och kollade på både fina och fula hundar..Finns ju en del lustiga som jag inte är så förtjust i. De där smala utan hår..Ser ut som de ska gå av.

Firat farfar i västanhed med sillopotatis o öl. Men jag gillar inte sill ännu så jag käka potäter och prinsesstårta:)

Hettan slår mot mig..Men snart kommer ovädret..Vi vill ju åka till west coast.. Men inte så kul om det regnar o är grått där..Då är det nog bättre att kryssa över östersjön med tak över huvudet och slungande vågor...;)

Nu kommer mats o männen o hämtar mej. Adam har fått körkort så ska se om han deffat på senaste också. Sen ska de grilla hos Julle o jag ska klunka lite passoa!!

 




Ha det bra hejjjjj...!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback