Cykeltur..

pappa och jag packade cykelkorgen med vatten och begav oss ut på cykeltur till min farbror Anders. Han bor i huset som pappa bodde i som liten.

Målet för dagen var att kolla in kattungarna. De var väldigt blyga men vi lyckades leka lite med några av dem och kameran var såklart framme!



















Sedan blev det Kicks med mamse,foundation o deo på listan.

Väl hemma gick jag till systemet. Det var längesen!! Jag gillar inte att vara där, det är omständigt att gå dit o så känns det som att alla bara kollar o tänker "ojojoj ska hon verkligen ha det där...". När ska Sverige börja sälja alkohol i alla butiker som våra sydeuropeiska vänner...?

Ikväll blir det en cider eller två o sen kanske hantan en tur!



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback