Ärtplockning..

Jag o pappa har plockat ärtor idag!! Låter kanske lite konstigt men det blir en god soppa av dessa små saker..Det enda dryga var att nåt litet djur absolut skulle hugga mig i handleden. Så nu har jag tre fula prickar som svider lite.

Nu ska hela familjen ut o luncha nånstans i city.

Snart tillbaka till Linköping o flytt väntar. IKEA,möbler..allt..Det blir mycket men roligt.

En annan sak..Min dator har säckat ihop..Allt försvann ju förut..O det kom tillbaka. Trodde jag. Men nu har jag upptäckt att mappen som heter Barcelona är tom..TOM..Inte en enda barcelonabild.Tur jag har laddat upp lite på facebook o så men så tråkigt iallafall..

Adios vi hörs senare i helgen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback