Vad hande?

Minns ni tentan i internationell ekonomi som vi hade...? Det var iallafall den som kandes omojlig och som folk var valdigt nedstamda efter. Idag fick vi betygen och jag fattar inte hur jag bar mig at! Kunde en halv av tre stora fragor och var ju helt knackt i skrivande stund. Jag brukar i vanliga fall ha ett hum om det har gatt bra eller at skogen,men den har gangen visade det sig att jag hade fel - bra det. For tentan gick BRA. Tycker dock det ar valdigt skumt och maste se den rattad innan jag tors jubla hehe.

Hamtade betyg nummer tva ocksa.. Mitt strategibetyg fanns namligen inte med i mailet vi fick i forra veckan. Det gick ocksa ratt bra sa jag hade ngra glada stunder idag.

Idag hade vi iallafall Valoracion. Vi har suttit med laptopsen hela dagen och gjort projektkalkyler.. Jag har lart mig en massa nytt som jag inte visste innan sa det var kul.

Promenerade hem i solskenet, men jag fros som bara den och med rinnande nasa i solen blir det ju annu varre. Nos och fros. Usch.. Val hemma varmde jag en efterlangtad matlada och drog pa elementet pa max (de jag bor med har inte elementen pa alls nar det inte "behovs",men om man fryser hela tiden da?) som jag egentligen inte far gora.

I eftermiddag star lasning infor morgondagen pa schemat.

Innan jag satter igang med det ska jag ut och handla lite saker som jag kan gora chiliconcarne med. Har varit sugen pa det ett tag..Och nu har jag inte rad att kopa en baguette pa vagen hem,tror matladorna kan radda mig och min januariekonomi;)

Puss


Kommentarer
Postat av: ulri

2009-01-21 @ 19:47:37
Postat av: Ulrika

HISARAHADSKÖNTSOLADUDANNALISALINUS



DCTRFDTDRFGRTFTFFFRGRFFGTRRRRRRRTGTGFDWSCXXXXZSSSD LINUS



Hej Sara! Här ovanför hälsningar från dina småkusiner. Vi mår bra. Anna har författat helt själv. Nu ska de gå att lägga sig. Vi hörs! Många kramar Ulrika

2009-01-21 @ 19:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback