Kvinnorna och mannen i mitt hjarta..

Laste pa VR att varldens mest atravarda kvinnor har rostats fram. Kan bara saga att min lista skulle se HELT annorlunda ut. Har ar vinnaren, Eva Mendez. Klart hon inte ser ut som skit men hon ar ju INTE snyggast i varlden?! Rihanna var 8a pa listan,ngt som jag inte heller riktigt kan halla med om.




Nu till MIN LISTA av varldens vackraste kvinnor:

- Alessandra Ambrosio





- Heidi Klum




- Paris Hilton




- Gwyneth Paltrow




- Sienna Miller



Vart var alla dem pa listan liksom???


Sen sa kanske ni vill se lite man har ocksa. For jag har inte blivit homosexuell bara for att jag bor i Eixiample Izquierda (har ser man folk spelandes pa andra planhalvan minst en gang om dagen). Jag sager bara Jude Law.




Forstar ni hur lang tid det har tagit att gora detta inlagg, googla bilder, tanka och skriva. Allt for er, det vet ni;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Stefan

What!? Eva Mendez! Fast egentligen, borde man vara så förvånad? Stora delar av jordens befolkning är ju väldigt märkliga.



Men IMO kommer Jude aldrig i närheten av Steve McQueen, Robert Vaughn, Gergory Peck, Jarl Kulle eller Clive Owen. :)



Om vi svänger över åt andra hållet så är det ju fortfarande så att Jaqueline Bisset är solklar nr 1: [img]http://imagecache2.allposters.com/images/pic/54/039_30929~Jacqueline-Bisset-Posters.jpg[/img] (om man nu får "tagga" i en kommentar...) speciellt i "Get Carter" och "Äventyraren Thomas Crown"



Ariyanny Celest och Deborah Harry får dela på andraplatsen.



Hmm vem vet jag kanske kopierar ditt koncept här och nyttjar lite, hope you don't mind.

2009-01-25 @ 18:42:10
Postat av: Stefan

Ahh hur kunde jag glömma, Paul Newman!

2009-01-25 @ 18:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback