Tur i oturen..

Jag laddae i flera timmar for att saga att jag ska flytta. Jag andades och tranade framfor min lilla spegel. Kom tillslut fram till en bra plan -jag skulle saga att jag ska flytta ihop med en kompis. Sa jag sa det, honfragade nar och jag sa den 1a februari. INTE posible. Jag var tydligen tvungen att beratta minst en manad innan om jag tankte flytta, annars far jag inte tillbaka min deposition. Forstar ju henne ocksa, men grejen ar den att hon inte sagt ngt (kmr inte ihag det iallafall). Sa jag sa bara OK,blev sur och gick in pa mitt rum.

Skulle ju lamna min vaska som sakerhet ikvall,men det skulle ju inte funka nu. Sa jag ringde han i lagenheten och sa som det var. Vi mottes upp for att tomara algo,blev dock bara en cola for mig och pratade om hur vi ska gora. Han sa iallafall att han kan vanta tills jag kan flytta in for att jag verkade sa ordningsam och trevlig;) Sa det blir val senast den 19e februari,for idag ar det ju 19e januari, en manad. Sag dock att hon redan lagt ut en annons, och man tycker ju att det borde ga att fa rummet uthyrt snabbare an sa. Vi far val se hur det artar sig!

Mycket dator det har blivit i dagarna. Plugg, blogg, plugg, blogg. Det ar storsta nojet i plugghogen tror jag hehe.

Jag ar hungrig. Mamma har for vana att alltid rapportera vad dem ater dar hemma..Och det ar ALLTID gott i det huset ska jag saga er. Sjalv kunde jag inte skryta sa mycket med kakor och agg...Men imorgon ska jag gora riktig mat, langtar efter det. Blir for mycket stekt agg nar jag kanner att jag inte orkar gora ngt...!

Jaja..Ska val ta en dusch och sedan lagga mig och lasa klart. Bara liiite lecturas kvar sedan kan jag somna gott!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback